Shop Mobile More Submit  Join Login
×

:iconchristmaskitten1: More from ChristmasKitten1




Details

Submitted on
March 21, 2012
Image Size
223 KB
Resolution
1400×555
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
267
Favourites
5 (who?)
Comments
13
×
Once-ler sketch by ChristmasKitten1 Once-ler sketch by ChristmasKitten1
Made with deviantART muro
Yeah
So I got bored at midnight
And made this
Using only my "mouse" (which is the touchpad on my laptop)
And dA muro
Sorry it looks so derpy
Drawing with a laptop touchpad mouse thingy is not easy...
Didn't bother much on the shading lol

Edit: Okay, I guess it's not all that bad for using the touchpad on my laptop at midnight :) Honestly, I'm kinda proud of it. Sorta. I think my new drawing style is working out nicely :)

Once-ler belongs to Dr. Suess
Art belongs to :iconchristmaskitten1: (me)
Add a Comment:
 
:iconlinalinos:
LinaLinos Featured By Owner Mar 24, 2012  Student General Artist
coool! It's so difficult to draw with a mouse or touchpad >__< but, great job! :)
OMG! i loved The Hunger Games!! O__O Amazing! even though they missed a couple of parts and details
Reply
:iconchristmaskitten1:
ChristmasKitten1 Featured By Owner Mar 24, 2012  Student General Artist
Thanks :)
I have yet to see the hunger games, but it sounds good :3
Reply
:iconlinalinos:
LinaLinos Featured By Owner Mar 25, 2012  Student General Artist
okay, but WARNING! there's a scary part near the fight with Cato D:
Did you buy a Hunger Games T-shirt? Me and my sister did :)
Reply
:iconchristmaskitten1:
ChristmasKitten1 Featured By Owner Mar 25, 2012  Student General Artist
Naw, I didn't. I don't feel like it.
Reply
:iconlinalinos:
LinaLinos Featured By Owner Mar 25, 2012  Student General Artist
oh :) they already said that "Catching Fire" will be on theaters on November 22, 2013!
Reply
:iconchristmaskitten1:
ChristmasKitten1 Featured By Owner Mar 25, 2012  Student General Artist
lol wow
Reply
:iconlinalinos:
LinaLinos Featured By Owner Mar 28, 2012  Student General Artist
i know, that fast!
Reply
:iconbushybrownhair:
bushybrownhair Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yay!!
Reply
:iconchristmaskitten1:
ChristmasKitten1 Featured By Owner Mar 23, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:icon4ever2binluv:
4EVER2Binluv Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
You're getting better! :D
Reply
Add a Comment: